mag. Mateja Štirn – Uvodna predstavitev projekta “Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja”
Mojca Jelen Madruša-Vsebinska predstavitev projekta
mag. Mirko Zorman_Z izboljšanjem učinkovitosti učenja do večje enakopravnosti priseljencev
dr. Vesna Mikolic_Mladi v stiku – kako izstopiti iz trikotnika moči in medetnične nestrpnosti
Mojca Jelen Madruša – Dokumenti in zakonske podlage
Mojca Jelen Madruša – Didaktično metodične prilagoditve
Marijanca Ajša Vižintin – Razvijanje medkulturne zmožnosti se začne pri učiteljih
Marijanca Ajša Vizintin – Medkulturna šolo soustvarjamo vsi
Patrizia Rupnik – Priprava individualnega programa e-IP in spremljanje napredka učenca priseljenca
Patrizia Rupnik, Mojca Jelen Madruša – Uvajalnica za učence priseljence na OŠ Koper
Vanja K. Kišasondi, Nevija Muženič – Nadaljevalni tečaj za učence priseljence
Mojca Jelen Madruša – Pripravljalnica
dr. Sonja Rutar – Povezanost učne uspešnosti s procesnimi in strukturnimi kazalci
dr. Dragica Haramija – Otroška in mladinska književnost
dr. Dragica Haramija, dr. Simona Pulko, dr. Melita Zemljak-Jontes – Otroška in mladinska književnost
mag. Barbara Baloh – Spodbujanje otrokovega pripovedovanja v večjezičnem in večkulturnem okolju
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Organizacija pouka maternega jezika in kulture otrok priseljencev
dr. Marijanca Ajša Vižintin -Organizacija pouka maternega jezika in kulture…
Delovno gradivo za izvajanje programa UVOP
mag. Blanka Tacer-Kolegialni coaching
Nevenka Alja Gerl – Za medkulturni dialog
Ivana Čančar-Medkulturnost kot pedagoško didaktično načelo
Ivana Čančar- Delo v večkulturnem razredu – interkulturnost kot pedagoško didaktično načelo
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Najpogostejše zmote pri vključevanju otrok priseljencev
dr. Marijanca Ajša Vizintin – Model medkulturne vzgoje in izobraževanja
mag. Sonja Filipič-Vodenje kot orodje za vključevanje učencev priseljencev v novo bivalno okolje
Ksenija Popošek – Medkulturni dialog in sprejemanje različnosti za uspešno vključevanje v življenje
Ina Zalokar, Vesna Perić – Predstavitev program UVOP
Mojca Jelen Madruša, Ina Zalokar – Smernice, zakonske podlage in priprava IP
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Zakaj samo toleranca, strpnost ni dovolj
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Analiza strpnosti na primeru knjiž. besedila
Barbara Upale-Program UVOP kot dolgoročni izziv
Barbara Upale-Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Barbara Upale – Vertikalno načrtovanje poučevanja slov, jezika kot J2
Mojca Jelen Madruša – Pripravljalnica, uspešen model vključevanja učencev priseljencev
Mojca Jelen Madruša – Smernice, zakonske podlage, e- IP
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Ozaveščanje in preseganje predsodkov
Tamara Himelrajh – Predstavitev programa UVOP in Šole za mame
dr. Dragica Haramija – Kako izbrati kakovostno knjigo
Mojca Jelen Madruša, Tamara Himelrajh – Socialna in jezikovna vključenost otrok priseljencev
Mojca Jelen Madruša – Zakonske podlage in priprava IP za učenca priseljenca
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Preseganje predsodkov
Senija Smajlagić – Sprejemanje novega jezika in kulture pri mladostnikih
Barbara Upale, Barbara Turinek-Program UVOP in učenje slovenščine za mame
Barbara Upale -Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Mojca Jelen Madruša, Barbara Upale – Socialna in jezikovna vključenost otroka priseljenca
Mojca Jelen Madruša, Barbara Upale – Zakonske podlage in načrtovanje IP za učenca priseljenca
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Analiza strpnosti na primeru književnega besedila
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Zakaj samo toleranca, stropnost ni dovolj
Marjeta Ferkolj-Smolič -Razvijamo multikulturnost kot novo obliko sobivanja
Mojca Jelen Madruša-Dejavnosti vključevanja učencev, dijakov in staršev priseljencev
Mojca Jelen Madruša -Smernice, zakonske podlage in priprava e-IP
dr. Marijanca AJša Vižintin – Vključevanje večjezične mladinske književnosti v pouk slovenščine
dr. Marijanca AJša Vižintin-O preseljevanju in predsodkih malo drugače
Tatjana Boscarol – Predstavitev programa UVOP in uvajalnica
Mojca Jelen Madruša – Za dijake priseljence v novem okolju
Barbara Upale – Slovenščina med tujim in učnim jezikom
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Gradiva za razvoj medkulturne zmožnosti znotraj pouka
dr. Marijanca Ajša Vižintin – Soočanje s predsodki v slovenskem okolju
Tanja Furman-Medkulturnost kot nova oblika sobivanja
Mojca Jelen Madruša-Za dijake priseljence v novem okolju
Barbara Upale – Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Mojca Jelen Madruša-Smernice za vključevanje otrok priseljencev v vrtce in šole
Mojca Jelen Madruša-Od načrtovanja, preverjanja do ocenjevanja znanja
Vildana Suljić-Didaktične igre za poučevanje SLO J2
Ksenija Korošec – Medkulturnost kot nova oblika sobivanja
Ksenija Korošec – Didaktična gradiva za delo z otroki priseljenci
Mojca Jelen Madruša-Za dijake priseljence v novem okolju
Barbara Upale – Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Mojca Jelen Madruša – Smernice za vključevanje otrok priseljencev v vrtce in šole
Mojca Jelen Madruša – Od naürtovanja, preverjanja do ocenjevanja znanja
Vildana Suljić – Didaktične igre za poučevanje slovenščine kot J2
Daša Plut-Predstavitev projekta
Mojca Jelen Madruša – Za dijake priseljence v novem okolju
Barbara Upale-Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Mojca Rebec Marinkovič – Zakonske podlage in IP
Vildana Suljić- Didaktične igre
Mojca Jelen Madruša-Od načrtovanja, preverjanja do ocenjevanja znanja
Mojca Jelen Madruša – Za dijake priseljence v novem okolju
Barbara Upale – Slovenščina med tujim in učnim jezikom
Mojca Hafner, Lina Šinkovec -Dijaki priseljenci na poti k maturi
Marijanca Ajša Vižintin – Moji in tvoji predsodki
Marijanca Ajša Vižintin – Oni so vsi enaki, smo mi vsi enaki
Marijanca Ajša Vižintin – delovni list